Pilates ukierunkowany
Home / Pilates ukierunkowany
Pilates ukierunkowany
Home / Pilates ukierunkowany
.
Pilates ukierunkowany

Pilates dla początkujących

 Ćwiczenia pilates od podstaw do poziomu średnio-zaawansowanego. 12 treningów, które odbywają się o tej samej porze  i z tą samą grupą 4 osób przez okres 6 tygodni. Dostępne są klasy poranne i popołudniowe.  Rekomendowana jest rezerwacja miejsca kilka tygodni przed nadchodzącą sesją, ponieważ liczba miejsc jest limitowana.  Sesję rezerwuje i przedpłaca się jako całość. 

Zakres: 
  • 5 zasad pilates i ich zastosowanie w ćwiczeniach i życiu codzienym,
  • nauka czucia pracy mięśni,
  • zapoznanie sie z repertuarem podstawowym,
  • nauka modyfikacji cwiczeń,
  • pilates na matach i na reformerach,
  • używanie przyborow pomocniczych: piłki, wałki, kółka, ciężarki, taśmy, łuki i kliny.

Po ukończeniu takiego kursu, możliwe jest kontynuowanie w klasie  o poziom wyższej lub/i w treningach dostępnych na karne

Gimnastyka korekcyjna dla dzieci.

Pilates dla sportowców.

Pilates Kondycyjny dla Sportowców, aby efektywnie i bez kontuzji trenować i cieszyć się ulubioną dyscypliną sportu. Specjalny program pilates, w którym uczymy prawidłowej postawy ciała z optymalnym wykorzystaniem grup mięśniowych w trakcie danego ruchu.  Sekwencja ćwiczeń pilates dla sportowców ulepsza pracę, siłę  i elastyczność mięśni oraz zakres ruchu w stawach.

Rekomendowane dla:
  • narciarzy,
  • piłkarzy,
  • biegaczy,
  • golfistów,
  • tenisistów.